LEKER MIG FRAM

Har tagit en av mina bilder jag ritat och fört in denna i Photoshop (CS3). Håller just nu på med att skapa en "popart-aktig" bild av densamma ;-) Lite trixigt men inte så överdrivet eftersom man leker med sådana otroliga instrument med datorn. Inte direkt penna och sudd...

Lovar att publicera den så fort den är klar. Det kom lite korrigeringar på Reklamjobben som gick före...(helt fel logga som skulle bytas ut i sista sekunden tex...och lite adresser som skulle läggas till, helt apropå...osv hehe...)

Nåväl, snart får ni se den.
Det är ändå bara ett test ;-)

Under tiden leker jag med HTML...som jag inte kan...

Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande! Jag vill osså ha photoshop!!:)

2009-09-04 @ 22:18:33
URL: http://upinhere.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback