VILL DU HA EN "EGEN" HEADER?

Du kanske inte riktigt får till en header som du vill. Kanske känns den OK men inte 100% där och du undrar hur du kan gå steget längre? Jag kanske kan göra ett försök? I mån av tid och det underlag du kan ge (högupplösta bilder osv) finner jag det rätt kreativt att leka i Photoshop och DU kanske blir glad på köpet hihi...

Men då finns en liten hållhake; ska jag göra nåt för dig kan du ge dig på att du lär få göra nåt lätt i gengäld... ;-) Som att följa bloggen med Bloglovin tex. Det är bara ett klick bort och knappen hittar du i sidokolumnen till höger på skärmen :-)

Hör av dig ;-)

Kommentarer
Postat av: angelica

Jaaaa jag behöver en snygg header!!;)som gengälld kan du få en länk i min blogg till din blogg;) ligger top 20 på mest lästa bloggar på största bloggnätet;)hhihi kram

2009-09-13 @ 15:19:41
URL: http://www.finest.se/geli83

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback