...Drunknar

i flyttkartonger ännu och tröttheten vägrar släppa men jag ser ljuset på andra sidan nu. Långsamt trevar sig strålarna fram och snart är jag igenom tunneln till vårt nya liv på ny adress.

Det är redan bättre men kommer bli enorm skillnad när man kan sätta sig i soffan och inte tänka på att "det och det" ska packas upp innan "det" osv.

Har lite musikjobb att göra oxå, vilket har gett mig lite ångest. Det har fått stått åt sidan medans flytten lämnas bakom mig. Lite för antiflow just nu om ni läser mig... Har en del verk att klara av a.s.a.p och en cowrite ska bokas in med norsken igen :-) Jag och Dimman ska beta av våra bollar och vi avvaktar nyheter från Grekland.

Funderar allvarligt på att ha en mindre inflyttningsbrunch här hemma inom snar framtid. Några nära vänner på en lugn, mysig träff i den nya lyan. Sedan ska även en babyshower (el mamashower) hinnas med och jag slår troligtvis ihop min med syrrans.

Och sen fyller jag ju år oxå...Jesus..kommer bli ett proffs på att vara social haha..
Jag som är the antisocial i min bekantskapskrets hehe..
Något jag har för avsikt att ändra lite på trots att det kommer en liten igen inom kort.

Detta och mycket mer händer och så är det ju onsdag imorgon :-)

Ses!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback