Hiss

är såååå skoj tycker min lillplutt. "Hissss" säger han eller ja som idag; gormade han i Solna Centrum när det sjönk in att man kan se hissarna utifrån oxå-inte bara åka i dem :-) Självklart åkte vi hiss ända längst upp 2 ggr under besöket också, så min lille MiniMR blev nog rätt nöjd hihi..

Träffade Patricia och Sanna på Martin´s Café och med dem var sönerna Oliver resp. Lex. Det är galet att se hur stor han är nu Oliver. Det är ju som om det var igår han busade på Nautilus golv och då var han sååå mkt mindre tyckte jag hihi.. Lex på 7 månader gosade massor med Patricia och jessus vilka stora ögon den lille skrutten har! Så söt! Skulle ha träffat Vera idag oxå men hon var mosad av sin träning! (Kör hårt tjejen! Du får piska mig till en sjysst 40-åskropp sen..(..Vaddå 40..vem jag??..OMG!!)

Under fikat fick Alexander en present som Oliver (och Patricia) velat ge honom ett tag men tiden/timingen har inte funnits och det är denna charmiga lille snubbe nedan: Wayne!

Tror faktiskt att den inte kunde ha kommit vid ett bättre tillfälle eftersom Alexander verkligen uppskattar sånt ÄNNU mer nu. Han har alltid varit kärleksfull och pussat alla nallar och så men nu är han lite mer selektiv med sina älsklingar :-)

Wayne får snart en kompis oxå som ska åka hela vägen från U.K och Disney Store. Beställd och klar men inte levererad ännu...tar sån tid :-( Men den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge, ellerhur? Ja nedan är det enda han ens reagerar på när det visas TV en stund. Låt mig presentera;

Handy Manny rules just nu! Så han kommer nog bli förvånad när han öppnar det paketet en dag. Och glad hoppas jag såklart! Det finns lite mer saker jag blev sugen på men jag tycker det blir rätt dyrt med 13 pund i leveranskostnad så det får bli om det ska beställas mer på samma ställe. Dvs. Disney Store. Titta på de här tex:



         

De vore ju sååå skoj :-) Men jag vill inte förhasta mig. Who knows? Han kanske inte alls diggar Manny nu när Wayne bor här hemma haha så jag ska nog vänta med dessa ett tag tror jag. Om någon annan söker dessa finns boxen HÄR och den andra..hm..vet jag ej...Den såg jag bara när jag googlade så googla på hihi!

Annars har det varit lite rutinsaker: betala räkningar, tvätta kläder, planera för förskola eller ej med tillhörande googling om vad som rekommenderas/och olika pedagogikmetoder och mina tankar kring det, funderingar på starta-eget-biten och datum det senast bör kickas igång, när upp-packning av alla prylar ska hinnas med i helgen m.m. Det är rätt tajt med att hinna allt man planerar. Speciellt som det ibland sker förändringar man inte direkt välkomnar och som påverkar, trots att det inte borde, om det sköttes korrekt och ansvarsfullt.. Men karma kommer fördela detta rättvist, u bet.

Solen sken länge idag iallafall och det hoppas jag fortsätter..för nu börjar min årstid snart och trots att jag blir tyngre och pollen bråkar, är det ändå myyycket skönare att leva i värme och grönska! Älska sommaren!!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, är Handy Manny nya Byggare Bob? Det märks att man inte bor med småfolk längre (förrän om några veckor) när man inte har koll på de senaste barnprogrammen. Nej här ska det bli ändring!

2010-05-01 @ 12:10:59
URL: http://clnea.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback