...Måndag

och flyttlasset har inte minskat de senaste dagarna. Why? Jo, har helt enkelt inte orkat och yrseln har varit lite på och av som den känner för. Järntabletter har inhandlats iallafall.

Vad annars? Ja, jag har mest myst med plutten men även hunnit fixa lite annat här hemma med felanmälan till hjälp och försökt planera litegrann. Lönlöst ibland men man kan ju få försöka :-)

Så.. Det blir nog separat Mama/Baby Shower och inflyttningsfika/lunch då det blir enormt mycket folk som ska bjudas in annars.. Det funkar inte riktigt, om man som jag, vill ha det lugnt och mysigt med TID för alla inbjudna, istället för ett stressigt hafsande fram och tillbaka mellan folk och kaffekokare.

Sedan stundar även födelsedagen och jag har redan fått presentförfrågan så jag skriver väl en lite lista här på sånt jag kanske är sugen på att införskaffa eller sådant jag har användning för i vardagen:

Ansiktsbehandling (på klinik/salong i Solna)
Pedikyr (
här)
Presentkort på slingor hos min frisör (
här)
Presentkort på HM, Gina Tricot, Din Sko, Scorett
Presentkort på Babyland (ja, kan behövas när en syskonbarnvagn ska införskaffas för dryga 7000 SEK..)




Skittråkiga val ja, jag vet men va 17 jag vet ju som vanligt inte...då är det bättre med presentkort så man kan köpa de man vill istället.

Vad mer?
Jo, nu har jag sett Avatar och jag tyckte den var bra. Inte överranskande bra med tanke på hur hypad den varit men vacker visuellt, tänket rätt med "vi är alla energi och därmed ett" och hissnande omgivningar. Den hade garanterat varit bättre på bio tror jag men orkar inte sitta så länge utan avbrott.. Speciellt inte med bebbe i magen och liten blåsa.

Lite reklam har gjorts och det kommer upp senare i veckan tror jag.
Ville bara kika förbi och säga "hej" till mina få läsare :-)


Kommentarer
Postat av: camilla

hej..vill bara fråga? e de den vagnen du vill ha? e dom där däcken fram bra på vintern..dom ser så små ut.jag tänkte så du inte köper grisen i säcken för dom e ju så dyra..tänk på att de blir tungt med två barn i och blir de mycke snö blir de skiiiit tungt..även med stora däck..jag har en brio o den va lätt för brio brukar vara tunga som fan..men med två barn i jätttte tungt..de posetiva e att man inte behöver springa på gym....lycka till med allt.

2010-04-12 @ 22:12:45

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback