Okej

dag idag. Tokmycket mys med skrutten och funderingar på för och nackdelar med 15 timmars dagis (per vecka när det passar dagiset...) och detsamma gällande att hoppa över dagiset ett tag till och fokusera på Ö.FK istället och tid med moster/mormor/kusin och vänners barn... Hm..vet vad det lutar åt..

Skrivit klart en ny poptext igen och jag blev faktiskt nöjd med språket som blev lite freaky och kaxigt på ett udda sätt. Ibland sitter det bara, hela attityden. Då kan man undra vad det är för känslor som kanaliseras då jag inte på långa vägar känt så på ett tag haha.. Så galet skoj att kunna sätta låtar som är så olika. Allt från dansbandstjoande och ironi till ja.. ;-)

Vad mer? Glott i centrum en sväng och det blev lite gott till lilleman såklart. En ursöt och tuff keps (som inte fanns på bild grr) och ett par nya jeans. Det är det värt när man har 25% rabatt då och då på olika ställen och kan slå till på sådant man gillar hihi. REA är kul men oftast urplockat så dessa små rabattstunder är riktigt värdefulla.


Till mig själv blev det ett par nya mammatights (som jag bor i) för 99:- då jag slitit ut de par jag har, verkligen. Kan inte ta ut svängarna alls just nu men då är det tur när presentkort inte handlats upp på en gång haha.. Sedan jul har de funnits och så får man ju lite bonuscheckar från HM ibland-inte helt fel. ;-)

Är så nöjd med mina svarta Converse jag fick i tidig födelsedagspresent by the way. De känns inte alls lika stora längre. Hade kanske vant mig vid lite smalare skor haha :-) Så länge jag inte får vattenfossingar igen är jag nöjd. Vill inte spendera mer tid än nödvändigt i foppatofflor efter att ha varit tvingad deras närvaro under flertalet månader pga vattenansamling. Stay away!

OMG...klockan e mkt.
Bye bye..


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback