Ultraljud

var det imorse och det gick bra. Allt såg bra ut så det känns ju skönt. Sedan tog vi en titt på könet och vad vi och sköterskan kunde se...såg det ut som en liten bulle där nere (pung). De tre strecken som brukar synas vid tjej fanns ej så vi är rätt säkra på en grabb till; och YES! Det var ju precis det jag ville! Tjooohooo!

Nu har jag ju allt utom syskonvagnen och en till säng då, så det blir ju även lite ekonomiskt! :-) Det betyder också; skippa babypresenterna (för de som absolut vill); de finns sedan Alexander. Bättre med presentkort, som sagt.

Jag flyttades fram, vilket innebär att jag är i v.20 med BF 6:e September och då det troligtvis blir snitt får vi se när de väljer datum. Har en känsla av att det blir den sista Augusti nämligen. We'll see.

Annars har hela denna dag handlat om att plocka lite fler lådor och dammtorka litegrann samt tvätt som även ska tas hand om imorgon. Hann inte tvätta nere i tvättstugan idag så det får bli hemma igen. Skönt att ha en i lägenheten!

20.33 är nu klockan och jag känner att jag inte ska fortsätta böka runt just nu. Det får vänta till imorgon istället. Nu ska jag nog för en gångs skull bara ta det lite lugnt. Vila lite kanske men inte sova ännu.

Mina tankar går till en vän som känner att det går emot henne ofta.
Det kommer ändras, garanterat. Tappa INTE hoppet!

Kommentarer
Postat av: Cammie

GRATTIS!

2010-04-15 @ 21:17:33
URL: http://www.cammie.myshowroom.se
Postat av: Verah

TACK gumman!Vad kul att ni får det ni vill ha förhoppningsvis.Puss

2010-04-16 @ 13:03:28
URL: http://verah.blogg.se/
Postat av: Karin

Oh, om de sätter 31/8 så har vi samma BF!! Fast jag har ju inget snitt planerat så chansen att det sedan verkligen blir samma dag är ju inte stor. Grattis till lillkillen! Här är alla, inkl barnmorskan, rätt säkra på att det är en tjej så jag har börjat tänka att det säkert är en kille som blåser oss allihop. Vi ska på köns-ul om några veckor så vi får se :o) Vild är h*n i alla fall, använder min blåsa som fotboll. Kanske blir en thaiboxare?

Hoppas allt är bra och fortsätter att vara det. Min BM vill att jag ska vara sjukskriven pga dåliga järnvärden och lågt blodtryck men jag har ingen lust att vara hemma ännu. 4 veckors praktik kvar, det är inga problem! Kramar från Göteborg



2010-04-16 @ 15:43:25

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback