Full gas

från morgon till kväll. Ja, nu när sambons semester inte längre finns som hjälp och avlastning är det bara på`t igen med resterna av de krafter som finns kvar. Mellan värkar ska det städas, fixas, lekas, bloggas, mysas, handlas, planeras, funderas, tvättas kläder m.m.

Kl.05.45 startade dagen med att jag inte kunde ligga kvar i sängen när sambo gick upp och förberedde frukost till Alexander. Hade kunnat legat kvar men jag var för stressad. Låg och tänkte på snittet och allt som pågår just nu. Datum sammanfaller, krockar men det ordnar sig säkert på vägen ändå.

Bonusdottern åkte till sin mamma igår och sötnosen skickade små söta sms under dagen och sa så fina saker att tårarna inte var långt borta. Gissa om hennes lillebror och resten av familjen märker av hennes frånvaro?! "Ita"? frågade Alexander så fort han vaknade imorse. Han tycker så himla mycket om henne och han undrar nog var hon tagit vägen efter 2 veckors intensiv busperiod.

Nåväl, tiden går och jag vill få lite gjort innan skrutten ska sova och jag gör honom sällskap i drömmarnas land. Måste vila för att orka. Värkar och sammandragningar avlöser varandra oftare om jag inte gör det vilket tyder på aktivitet som kanske borde skjutas på åtminstone 1 vecka till..

Vi får se..

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback