SUGEN

på godis. Typ choklad eller något. Tror jag har nåt blodsockerfall på G med tanke på hur jag mått denna dag. Helt väck. Många sammandragningar och en del värk. Snitt om 3 veckor? Hm, vi får väl se om inte vi blir fler i familjen innan dess. Allt pekar på det i allafall men man kan aldrig veta.

Tillbaka till nu; sambon köper med sig lite gott på vägen hem från besöket hos farmor till min stora glädje och tillfredsställelse. Då slipper jag ha cravings så länge till.

Annars då? Jag väntar. Känns som jag väntar och väntar och väntar. På många saker. Bebis, besked, beslut, leveransinfo, viktnedgång, sömn m.m. Det ligger så mycket framför mig och så snart allt är avklarat i rätt ordning och förhoppningsvis med korrekt utgång; kanske jag kan börja andas igen. Sluta hålla andan som det känns som jag gör nu. Hela tiden.

Nåväl, allt löser sig.
På något sätt.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback