Victoria´s Secret




has arrived :-) LoveSpell och PureSeduction finns nu i min ägo tack vare Mimmi som köpte med sig dessa från Miami! Tjohooo! Tackar så hemskt mycket för att du orkade fixa det mitt i semestern! Måste dock erkänna att de ännu ligger i barnvagnen och inte är undersökta ännu så jag återkommer med min åsikt om doften på den sistnämnda, vilket var en chansning :-)

Vad ska man annars säga om denna dag? Natten var jobbig så vila med Alexander blev nödvändig igen istället för mer städ, trix och fix som jag hade önskat. Vill ju få i ordning det sista så jag kan slappna av lite på EN front åtminstone. Life is buissy kan man säga och det kommer att visa sig snart hur framtiden kommer att se ut.

Stannade kvar en stund i centrum och till min stora förvåning träffade jag på min syster, mor och systerdotter. Det blev en snabbfika såklart och jag fick hålla lillskruttan igen till högljudda protester från Alexander som absolut skulle klappa. Lite svartsjuka tror jag minsann.. Bytte Alexanders skor, handlade mat, blöjor och sånt hem tillsammans med sambon och sedan blev det middag, nattning av tröööööött Alexander och har sedan dess fått ett planschjobb gjort. Bloggar gör jag nu...så nu vet ni allt jag gjort...nästan...

För jag fick en nyhet också som jag inte tänker skriva ut här ser ni..

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback