BLOGGTORKA ÖVER JUL

Say no more. Hur lite har jag skrivit egentligen? Julen kan verkligen göra en förlamad pga alla saker som "måste" göras. På andra sidan står man sedan och minns knappt något av allt som passerat. Hann äta kall skinka eftersom jag skulle fixa med servering mm men vem bryr sig. Huvudsaken är att gästerna hade det bra. Granen fick sig även röda kulor i efterhand..bara brunt blev lite tråkigt. Så det blev röda kulor och även polkagrisar :D Knäppt men fint!


Familjen, min mamma/pappa/syrra/systerdotter och sambons dotter/mamma firade tillsammans med mina små söta älsklingar Alexander och Julian och vi hann tom med ett litet besök ut i snön för barnen. Många julklappar och en hel del skratt. Julklapp nr.1 blev Alexanders keyboard jag köpte :) Han fattade direkt micken och började sjunga "tipp tapp" haha :) Sååå söt!

Det är nedan fast den har en svart stol istället för röd :D


Jag fick många fina julklappar. En del hade med bakning att göra; surprise :) Men sen blev det lite presentkort, böcker, kläder, pengar m.m och en potatisskalarmaskin :D Ja med mina leder kommer detta betyda att jag slipper ha ont när jag ska laga mat :D GRYMT!

Ja, det var en god jul :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback