IPHONE APPAR

Iphone 4 är ju en leksak, helt klart. Men på ett bra sätt tycker jag. Har ju aldrig tidigare varit så tillgänglig som nu med mailen i en fantastisk display och kameran är underbar tycker jag. (OBS! Går inte att jämföra med en systemkamera men en mindre digitalkamera).

Det som är absolut roligast är ju apparna. Applikationer som de heter på ren svenska :D Och de är MÅNGA! Appstore fullkomligt kryllar av appar i diverse kategorier. Ska sanningen fram är majoriteten ren dynga men vissa är riktigt användbara och de behöver inte kosta för att fylla en funktion. Däremot får man en kvalitetshöjning som ibland kan vara markant för allt ifrån 7 SEK och uppåt. Vanligast är väl 15-22 SEK för en app.


De jag fastnat för är mycket fotoappar. Nyfikenheten väcks så fort jag hittar en ny så jag har väl 2 mappar med just appar i fotokategorin redan :D Brukar rensa efterhand som jag märker att vissa blir överflödiga då nya kanske har samma funktioner. Det är i allafall väldigt KUL!

Tänkte faktiskt tipsa några av apparna jag använder förutom välkända Hipstamatic som ju de flesta redan använder och i korthet beskriva vad de gör. Men först är det dags för lite kaffe och några försiktiga rörelser med ryggen. Jesus vad ryggskott kan ta över vardagen.

FY.



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback