JULGRANSKULOR

Helt såld. Punkt slut. Nu är det helt enkelt kört att ens försöka intala sig något annat. Nåt är knas med Ini (förutom ryggen)..inget är ju som förut. Stilen är som bortblåst, siluetten mår bra bredvid Shrek. Och då inte Fiona alltså. Jag skrev SHREK. Och MENAR det. (Tyvärr sant). Huden ramlar typ av pga av torrhet. Det enda jag kamouflerar är de silvriga stänken (läs silvriga ränderna) i mitt hår. Snart dags att bli blond. Jupp.

Som om ovan inte var nog har ni ju redan informerats om mina äventyr i köket och mitt nära umgänge med diverse ingredienser till muffins, cheesecake, bullar a la gala, småkakor med smält ringlad choklad...m.m. Redan här insåg ni alla att något var på tok medans jag själv åkte huvudstupa in i mys-pys-vintage-djungeln som jag milt uttryckt avskytt tidigare...

(...snart får ni se vad jag pysslat med här)

Hormoner gott folk. Jag håller på att dekorera ihjäl mig tror jag? Med Alexander skissade jag och målade. Tror ni att jag målat en enda tavla sedan dess??? NOPE. OK kan ju ha att göra med tidsnedskärningarna också såklart men...nej...jag inser det nu. När man börjar glo på digital scrapbooking, googlar änglar och annat ryschpyschigt-superbonnigt-gullefjulligt-då är det inte BARA det kreativa i själen som gör anspråk på uppmärksamhet och plånbok. Nej, då är det hormoner. Helt klart.

Jag ser med förtjust min på allt som har med hjärtan, spets och rutit, prickigt GE MIG NUUUUUUU!!! Målar, dekorerar egna julkulor (kan inte sluta...)trots en helvetisk smärta i ryggen och är som en junkie när jag besöker Panduro. De som jobbar där ser mig som nyfrälst tror jag hahaha :D

HJÄLP!!!????



Kommentarer
Postat av: sabina

gud vad du är duktig å kreaktiv ja är grymt imponerad av att du orkar... att du är duktig det visste ja redan av att ha sett din konst wow.. en annan ligger platt som en padda hehe pågrund av sömnbrist å ja har bara en bebis du har 2 änglar att ta hand om å hinner ändå med.. imponerad.. ps det där med torrheten är helt sjukt egter graviditeten känns som ja byter skinn hmm kokos smör i från bodyshop kan ja tipsa om.. ta hand om dig i julstöket kram bina

2010-12-13 @ 19:16:04

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback