MF 2011: JA ELLER NEJ

(Klicka på bilden)

Sitter och överväger: ska jag eller inte? Hur pass bökigt kan det bli med en 2-åring i trotsen och en då 5 månaders bebis på ett tåg ner till Göteborg? JÄTTEbökigt. Helt klart. Men är det en tillräcklig anledning att inte åka ner och närvara vid Sannas framträdande? Känns som om jag "borde" åka eftersom det är frukten av allt "arbete" man lägger ner på musiken.

Minns ju hur det kändes i Moskva 2009 när "La Noche Es Para Mi" tävlade för Spanien och hur overkligt det var att vara där. På självaste Eurovision med Backstagepass haha :D Sjukt. I denna blogg finns inga detaljer från den tiden men jag kommer snart starta en kategori som kommer innehålla nypublicerade äldre inlägg från en annan blogg jag hade tidigare.

Hm, ska jag eller inte? Vill ju gärna träffa mina kollegor och att få uppleva Göteborg under dessa sammanhang kan ju även det vara en upplevelse. "Se inte berget...", intalar jag mig själv. Kanske behöver lite push av några som vet hur man gör :D ?

Kommentarer
Postat av: Zan

GO FOR IT!!! Med eller utan barn! Som du säger:

Detta är "en del" av belöningen!!!!

Jag hoppas att du åker och att du har det superbra!

Var till Skottland själv i fyra dagar i November och "laddade batterierna"!!! Även mammor måste ha

EGO-ME-ON MY OWN-SELFISH- DAYS!!!!!!! :)



Hoppas allt är bra annars! Och hoppas det finns nåt som lindrar smärtan i ryggen!



Ska komma förbi nån fredag och hälsa på!!!



Kramar i massor!

Keep smiling x x x

2010-12-09 @ 12:59:27
Postat av: MadAnna

Klart att du ska åka!!! Intruducera barnen till mig och Sandra! Så kan vi sitta bernvakt! :-D

2010-12-09 @ 13:40:48
Postat av: Bella

Klart du ska åka!!

Se möjligheterna istället för problemen - det kommer lösa sig. Det gör det alltid!

och så hoppas jag ryggen är bra!

Filakia!

2010-12-09 @ 16:41:50
URL: http://daniellaibis.com
Postat av: Nina

Vännen det klart du ska åka du e värd att vara på plats. Jag kan följa med som barnvakt eller nanny till er... Kramizzzzzzz

2010-12-09 @ 19:01:44
Postat av: Elena

Säger som förra året.

Ha en barnfri helg och njut av din framgång!. Pappa Björn kan ju ha kidsen?



:)

2010-12-11 @ 10:09:13
URL: http://elektras.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback