..Irriterad

..har en Flash mp3player jag skapat som bara vägrar funka :-( Och jag har följt varje punkt, tom använt orginalet i mitt project men nope...något är fel. Nedan felkod dyker upp och jag blir knäpp :-( Det ingår inte i kursen att skapa en egen virituell mp3spelare men jag ville ha en och den funkar så länge den inte appliceras i Dreamweaver, så det är något där som krockar...MEN VAD!!!!???


Error #2044: Ej hanterad ioError:. text=Error #2032: Flödesfel. URL: tracks.xml
at mp3_player_fla::MainTimeline/frame1()

TypeError: Error #1009: Det går inte att få åtkomst till en egenskap eller metod för objektreferensen null.
 at mp3_player_fla::MainTimeline/playTrack()

Ovan errorkod kommer och nu har jag stirrat mig blind på detta och försökt lösa det men snart ger jag upp och går vidare. Arbetet är klart inför sista uppdragsinlämningen på fredag och nya kurser startar på måndag. Samma vecka jag har muntlig examination i Webdesign och Företagsekonomi och dessutom besiktning av lägenheten..
Vi ska ju flytta också..

Irriterande: mitt tangentbord funkar inte 100% på min Vaio :-/
Slitskada I guess..


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback