Electra

Underbart namn på en underbar liten varelse. Med betoning på "liten"! Med mitt egna minne på en 3960g/54cm lång bebiskille på bröstet i operationssalen, så är allt annat "pytte", så även denna lilla busfia som jag tom fick hålla i idag. Japp, vi sågs första gången idag. Electra undrade nog vad det var för annat oljud som pågick när Alexander gav mormor en match på mattor och alla hörn som kunde tänkas innehålla nåt skoj.

Hon kikade liksom upp och plirade och bara "men herreGUD" vilket liv??!! Medans moster kikade ner och förundrades över hur minimala fingrar, tår, öron och ansiktsdrag en människa kan ha utan att bli kallad älva eller något liknande. För hon är en nätt liten brutta med hår på huvudet och drag som redan avslöjar att hon kommer ge avtryck i världen. SÅ söt!

Det finns inte så mycket mer att säga ännu.
Bara att jag hoppas att min syster tar det lugnt, återhämtar sig i lugn och ro.
Turen till syrran började med ett besök på Babyland och införskaffande av
PuroLan. Tuttsmörj från himmelriket hahaha :-)

Är så glad att jag fick träffa dem idag :-)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback