Stolt moster

Blev jag igår den 28 juli kl.15.54. Electra bestämde sig för att komma ut lite tidigare än beräknat (precis som kusinen Alexander, min son) och hon var 47cm lång till 2710gr. En liten smärt sak, precis som mamman sin alltså :-)
Fort gick det oxå vilket får mig att tänka över min snitt-tid den 27 Augusti som damp ned i brevlådan idag.. å andra sidan är min bebbe garanterat större än Electra.. Alexander var 54 cm på 3960gr och det sägs ju att andra bebben blir större...

Så, njae..det blir nog snitt ändå men jag har som mål att rymma från sjukan fort som attan och har engagerat nära till kapning av rullstol och dylika Houdiniföremål... Jag har sagt 24 timmar max.. På kallelsen står det 48...BAJS :-(
Denna gång får dock friska syskon hälsa på, vilket är en enorm lättnad då vi inte fick det förra gången som begav sig mitt i RS-virussäsongen. Det är otroligt positivt och gör mig liiite lugnare måste jag säga.

Men jag måste kolla upp en sak. Undrar varför det trots allt står att inga andra än friska syskon och pappa kan komma? Då borde ju en frisk vän också få komma? Liksom en frisk mormor, moster osv??? Det ska checkas, då jag skulle vilja att sambo sov hemma med lilleman och jag i såfall kunde få ha någon annan hos mig på natten?

Nåväl..
Har sett Electra på kort ännu bara men jag antar att jag får se det lilla Trollet så snart mamma och bebbe installerat sig i en lugnare vrå än på KS BB..
GRATTIS SYSTER YSTER!!!
NU E DU MAMMA!!!
NO MORE SLEEP hehe :-)
(Fast med din tur får du väl en suss-bebbe oxå hehe)

Kommentarer
Postat av: anne

såg att din syster också var med barn när jag var på Karlsson 13/7 - men hallå - trodde inte att det var dags nu! Hälsa grattis från Shirins Mamma, hon vet nog vem jag é,

2010-07-29 @ 23:30:55
URL: http://anneb.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback