Veckorna går

och jag bloggar dåligt, minst sagt. Jag vet. Men jag har lite för mkt som pågår omkring mig just nu för att vara "öppen" med allt och ingenting. Kortfattat; det är turbulent på vissa plan men inga som kommer att släppas utan fajt och sambo och son mår finfint.

Mamma och mage är väldans sega och nu märks det att man är på tjocken. Nu när vattenfossingarna börjar återkomma med besked och det gör ONT :-( Men jag kämpar på. Med heldagsturer runt Skansen och halvstressade dagar på bad..som idag. Say no more. Fattar inte hur vissa tänker om de ens gör det alls..



Grind inhandlades-var fel grind och måste bytas. Minispjälsäng inhandlats-hoppas den passar nu (en dyr present från bebbars farmor)! Syskonvagnen ska hämtas ut snart..huga för den prislappen och det åbäket haha..

Drömmer mig iväg via jobbtankar till resultat och ett krypin på Kreta. Tänk att ha någonstans man alltid kan åka? Ett ställe man bara behöver en biljett till och sen är man ju "hemma" igen.. Drömmar kan bli verklighet. Kanske även denna.

Tänker på några vänner som har det tufft nu. Tänker på dem mer än de vet och jag hoppas att solen skiner på dem så mycket att tårar torkas av ren sommarhetta och att hjärtan läker till känslan av smekande och svalkande vindar.

What else? Syrran ska ju även hon ha en bebbe så det är väldans spännande att se fram emot. Hoppas att hon orkar med nån heldag på något bad med sin syrra innan det ärdags att ploppa ut den..

Har blivit nyfiken på Victoria Sectret´s produkter. Nån som vet mer än att Love Spell luktar magiskt? Har en beställning på ingång och jag undrar om man ska testa fler dofter..eller nåt annat? Mist? Splash? Nån som vet?

Nä, nu e det dags att fundera ut nåt annat att göra än att sitta här framför burken..
Kanske skriva en liten trudelutt?

Kommentarer
Postat av: shiirii

Otroligt sköna läppglans som är som godis för läpparna.. och själen :)

2010-07-12 @ 00:18:19
URL: http://shiirii.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback