Long time ago

kan man säga att det varsedan jag bloggade sist och jag har ju en hel del att skriva men det får komma lite i taget.. Först och främst ska jag säga att jag sitter på en datareserv då min riktiga har havererat i grafikkortet. Ja int ehela datorn men chipet måste beställas från Hongkong...Say no more.. Ibland e "märkesdatorer" rena rama skräpet på det sättet.

Nåväl..livet går vidare. Många ups and downs men på rätt väg och rätt fokus kan man säga om läget. Finns lite saker att plocka ner från bollhavet ovanför och göra realitet av men det mesta är klart inför vissa mål. Musiken står dock åt sidan just nu, på ett sätt. Har inte haft tid sen datan kraschade men e snart på G igen..

Annars är Alexander OK igen efter vaccinationen och han börjar bli ett riktigt bustroll med en stor dos humor som han utövar så fort han kan. Det är så kul att skratta så man får ont i magen när han skämtar med en-hur ska det då bli när han kan prata mer haha :-)

Har lite bilder från idag och andra roliga saker som jag lovar uppdatera er med så fort jag kan..

Kramar!!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback