Pyssel och städnoja

Det sägs att man blir pysslig när man e gravid. "Pyttsan" har jag tyckt tidigare men nu verkar det som allt kommer "på en och samma gång". Här ska tokstädas, målas, lusläsas manualer för tekniker som decoupage, krackelering och avgjutningar.. OMG! Jag ser hjärtan överallt och en massa krusidull som inte alls är min stil men som nu blivit "sååå fint"... Visste jag inte bättre skulle jag trott på tjej i magen men jag VET efter 3D att det är en grabb till ;-)

Hur som har jag kikat mig trött på Panduro och jag har hoppat över den sömn jag kan få när Alexander sover, för att städa eller lära mig mer om dekoration och inredning. När jag kommer ut på andra sidan denna graviditet kommer jag slita mitt hår tror jag. För nu är det inget som går säkert här hemma när man kan dekorera glas och sånt oxå... Måste kväva monstret!!!

                                          

Ja, trötter e jag och inte har jag mått 100 heller även om det går i vågor och ändå är långt ifrån förra katastrof-graviditeten med alla symptom på listan.. Dock är det tillräckligt med de försämringar på leder, rygg, halsbränna osv som medföljer; nog för att jag ska känna mig slutkörd.. Men det går över ;-)

Nu ska jag sova...för guess what...jag är tillråga på allt även uppe sent ikväll...SMART!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback