Tvättmaskinen

går än :-/ Efter 2,5 timme?
Något som är fel då?
Eller så e den bara gammal haha

Lite tråk ska man väl avsluta denna soliga dag med.

 

För jösses vilken sol det har varit!! Jag blev faktiskt lite rädd att jag bränt mig ett tag. Besökte toan vid parken och såg ut som en kräfta i fejset och på bröstet...men var nog bara mer varm än bränd, för nu syns ingenting. Blev ändå lite orolig trots solskydd 50 på mig och plutt så jag bestämde mig för att ta skydd. Dock har jag fått melasma i pannan, dvs pigmentfläckar pga av hormoner+graviditet men jag orkar fan inte bry mig.
Hellre lite färg och fläcktyfus ett tag..

Denna park ska besökas snart igen. Just nu gör vi inget annat på dagarna än att vara utomhus och busa i sanden, gungorna och de stora gräsängarna som finns i omnejderna. Fiken är mysiga. Det ena är privatägt, där har de sjukt goda sallader och allt görs, skärs upp när man beställt. Det andra står Solna Stad för med ett mkt mindre utbud fika. Dit tar man gladeligen med sig nåt och så kan man köpa glass, kaffe eller dricka när det är öppet. Det senaste har en plaskis i anslutning och ett generöst antal bänkar för alla besökare. Mys!


Nu ska jag trycka i mig en Päronsplitt och nana kudde inom kort.
Imorgon fyller jag år och ska dessutom ha premiär på fredagar
ute på Saxo :-)

Kram på er!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback