...Fram till September

ska jag jobba på med mina saker. Kanske plugga lite mer om jag orkar. Men först på listan gäller att komma in i lägenheten och göra sig hemmastadd där. Det blir nya omgivningar men så mycket närmare till det mesta och mina knän står inte längre i vägen för fler utflykter :-) (Buss finns ju kanske nån säger. Ja, men inte om man är kraftigt åksjuk och den sträckan man behöver åka ofta är fulla av barnvagnar/handikappshjälpmedel.)

Nu är det snart vår och allt pekar mot en härlig tid om nu inte de symptom jag hade förra gången förmörkar solen på himlen. Hoppas att det blir lättare denna gång. Hoppas hoppas hoppas..

Vill kunna njuta av solen och sommaren.. Andas in den och fylla på mina uttömda reserver på bredden och på höjden. Blunda med ansiktet vänt uppåt och känna värmen dra i mina mungipor tills jag ler bredare än magmåttet..

Håll tummarna..


Kommentarer
Postat av: Cammie

Missade helt din kommentar. Men grattis!

Det känns helt otroligt med tanke på hur det såg ut för dig bara för ett par år sen :)

Har du fått något datum än när h*n beräknas komma?

2010-03-12 @ 23:26:28
URL: http://www.cammie.myshowroom.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback