...MamaShower

är nog inte ett vanligt uttryck men vad gör man när man som blivande 2-barnsmamma ska upprepa dessa kommersiella traditioner? Kör man en till babyshower och får presenter man redan har multum av eller gör man det till en grej för sig själv?

Hm, svårt att bestämma men det känns som jag ändå bara vill "tvinga" några på en liten träff för att jag saknar vissa människor och gärna hittar på en anledning att ses. (Och då går det självfallet bra att komma utan presenter haha) Så jag kommer kalla det en MamaShower :-)

Det närmaste jag kom lite pyssel av mig själv, var en present jag fick av fina tjejer när jag väntade Alexander. Det var en Mom2Be behandling av magen som blev en fotbehandling istället då jag aldrig kom iväg innan Alexander både hunnit kommit ut och var ett par månader gammal hihi..

Därför tänkte jag att lite trevligt sällskap innan jag blir för tung (dvs ganska snart) skulle vara underbart för att ladda lite låga energidepåer. Kände det ÄNNU mer efter de varma ansikten jag träffade igår under Melodifestivalen :-)

Mersmak! Mer Lady-Talk!

Annars då? Jag är lite illamående ibland (dock miltals från förra) men ännu...PEPPAR PEPPAR inga andra av de tidigare symptomen från förra mardrömmen till graviditet. Ännu går det bra. Tröttheten ja men heeeelt OK. Minns ni vattenfossingarna? Please stay away..

Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Maria Glavén

En till bebis!!! Grattis tjejjen! Va rolit!

2010-03-15 @ 10:01:00
URL: http://blogg.mariaglaven.se
Postat av: syster yster

vi kanske ska ha babyshowern tillsammans?

två flugor ien smäll?

2010-03-15 @ 12:05:41
Postat av: Sanna

Tycker det låter som en super trevlig idé, missade den förra :O( om man e bjuden såklart ;O)

2010-03-20 @ 00:26:23
Postat av: IRINI

Syrran: Yess!!

Sanna: klart du är!!!

Maria: Hii jup! Tack!

2010-03-20 @ 17:55:31
URL: http://mythoughtsmyart.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback