Sänkt men aktiv

...för inte kunde jag vänta med att plocka ut nycklar till nya lägenheten, åka och inspektera med Björn medans min mamma satt barnvakt (TACK!), hitta lite att felanmäla, planera och drömma...
Det kommer att bli så fint och det blir en lättnad att hamna nedanför backen phu...

Men än sålänge är det lite smuts på linsen eftersom jag är förkyld och nu har sambon dessutom åkt på magsjukan bonusdotterna haft. Så vi får se hur jag klarar mig och hur lilleman fixar det. Själv är jag sååå snorig, hostar som en gnu och känner att jag har bihålor...

Det härleder till nästa mening; dags att lägga sig och vila/sova.
Imorgon väntar nya besked och en hel del avgörs faktiskt...

F.ö. finns det vissa som skulle ha ett rejält kok stryk som borde skämmas nåt så fruktansvärt. Men mer om det sen när saker utvecklas...

Ses..

Kommentarer
Postat av: Verah

?????????????????? berätta...du e såååå hemlighetsfull hela tiden, jag hatar det! Puss

2010-03-02 @ 02:53:11
URL: http://verah.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback