...Update

är det dags för! Blir snart smiskad av vissa för att jag e så seg och bara kommer med kryptiska saker på bloggen emellanåt :-) Hur som har det varit en period med både grov förkylning som sitter i än samt magsjuka i hela familjen och just nu är det jag och min älskade lille plutt som ännu kämpar på med rossliga luftvägar och andra liknande symptom...

Så det har ju inte hänt så mycket. Har varit hemma praktiskt taget hela tiden med några få kortare avstickare till den nya lägenheten och lite besvikelse som jag redigerade om till att vara nöjd. De hade nämligen inte gjort ett jota på en hel vecka men nu denna vecka har de jobbat på. Det innebär att nästa vecka bör alla tapeter vara uppe och dags för golv... Men det e ju tänk att vi ska in med 99% helgen 27/28..så vi får se hur snabbt de jobbar på..

Inga andra nyheter finns egentligen. Jobbar på med mina hemliga prylar och låtarna och ska starta företag inom kort är det ju tänkt. Vägarna dit är inte helt valda ännu men snart, så fort flytten är klar, är det dags att ta det första stegen..Det är både spännande och läskigt men jag stressar inte fram några resultat och jag ska bygga det långsamt med de tjänster jag tänker sälja..Det fär växa fram..

Precis som magen..


Kommentarer
Postat av: Anne

ooops...magen igen? Stort Grattis ;) vad roligt....

2010-03-11 @ 22:46:52
URL: http://anneb.blogg.se/
Postat av: Nina

Gtattis gumman.. när är de beräknat? Hoppas allt annat är bra... Hälsa familjen KRAM

2010-03-13 @ 10:16:49
URL: http://ninafinas.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback