Vill ha

lite saker till nya lägenheten. Grejer som det är dags att byta ut anyhow. Inga lyxutlägg alltså.. Men det lär dröja ett tag till tyvärr. Får skaffa fler uppdrag och bättre bättre betalt.

Detta behöver jag:

1. Nytt köksbord +stolar (ca 4000 SEK)
2. 2st nya sängar (ca ???)
3. 3 byråer för förvaring (ca 2100SEK)

Det blir ju en hel del som sedan ska adderas med en syskonvagn a ca 6500 SEK innan sommaren är över och en till barnsäng till nya bebben som anländer början av september. Gissa om jag hoppas på en son till? :-) YUP I do. SJÄLVKLART; friskt barn och så vidare MEN jag har ett lass av kläder i killstyle. Vilka jag ÄNDÅ kommer använda om det blir en tjej..Snålt? Näe, ekonomiskt.

Så hojta till om ni känner någon som behöver lite reklamjobb eller sångjobb :-) Eller för de som undrar vad jag önskar mig i födelsedagspresent (läs syrran och mamma haha); presentkort på IKEA funkar nu. Detta gäller likväl om jag har en liten infllyttningsfest...iiiinga prydnadssaker och sån´t please!

Ska börja dema låtar igen så fort jag har fått pejl på F-skatten och alla andra detaljer
omkring mina nya val i livet.. Lite lättare att fakturera sina jobb än att ta lön, har jag märkt.

Ses snart..?

Kommentarer
Postat av: Cammie

Du kan ju alltid ha inflyttningsfest och önska dig presentkort från IKEA av alla ;)

Jag kör killkläder på Adriana till typ... 90 % iaf så det funkar lika bra ;)

2010-03-26 @ 18:04:13
URL: http://www.cammie.myshowroom.se
Postat av: Malinne

Nämen,Grattis till den kommande ;) har problem med att hitta den "perfekta" syskonvagnen då vi oxå ska ha en till...kramar

2010-03-27 @ 19:00:06
URL: http://malinnes.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback