Lite blandat

...minns knappt vad som varit upp eller ner egentligen. Lite skoj har hänt, en del tråkigt likaså. Vardag kanske man kan kalla det? Tråkigt väder som idag byttes mot en kanondag med smekande solstrålar och go sallad gjord på kyckling, bulgur, paprika, gröna oliver, isbergssallad, gurka, majs, tomat, sola, gräddfil, olja/vinägerdressing, sweetchili. MUMS!!!

Annars då?
Hm..vet inte vad jag ska skriva just nu.
Lite låg fast det kunde varit värre såklart.

Några har frågar om min födelsedag och jag har ju en tanke om fika osv om vädret tillåter utomhus men vi får väl se hur turen är. Gör det kanske hemma annars eller på fik :-/ Vill ju bara träffa några jag tycker om. Hoppas inget oförutsett händer som jag brukar ha oturen med :-/

Det är INGET presenttvång när jag fyller år.
Det ska understrykas!

Men visst finns det de som gruffar och blir sura när man säger så..
För de struntar i det man säger och tycker att jag kan hjälpa till med
förslag istället för att "göra det jobbigt".

Så jag skriver väl några saker jag kan ha nytta av då:

*Presentkort på JAM, 4Sound, http://www.macoteket.se/Start.aspx
*Presentkort på pedikyr på http://www.knnailproducts.se/
*Presentkort på Hm, DinSko, GinaT, KappAhl, Lindex, Scorett
*Presentkort hos min frisör Melissa på Stadshusklippet
*Presentkort på ansiktsbehandling i Solna Centrum, Lacercenter tex
*Presentkort på SIBA (där finns ju objektiv och blixtar)



Finns ju alltid nåt sött man gillar!
OBS! Köp inte kläder till mig...med denna mage måste jag prova
ALLT inget är en självklarhet...buhu...

Räcker inte detta som förslag, så säg till.

INGA BLOMMOR!!!!

OBS! Man behöver 17-singen inte skaffa presentkort på en HEL behandling eller så.
Ett presentkort kan även betyda en knuff på vägen i nåt man vill göra/vill införskaffa.
Men en kram från en FRISK vän är all it takes och en stund i sällskap :-)

Jaha, vad nudå?

Jo, en av sakerna jag vill göra är att bygga om studioverksamheten hemma till
en mobil sådan med minimala utrymmeskrav. Det kommer att ta tid då sakerna
kostar och ja, man e ju på smällen igen utan stooora summor på inkomstfronten;
men lite av detta har jag ändå ställt in siktet på, den dagen jag känner att jag
kan satsa...

-En MacBook Pro är ett måste
-Logic Studio 2
-Ett gäng mjukvarupluggar behövs
-En AutoTune såklart
-Ny mick för enkel demoinspelning
-En extra skärm så jag kan ha ett stort arrfönster när jag editerar
-Litet "sångbås" kanske jag bygger själv

  



Då ska jag också ta lite lektioner i gitarr och lära mig kompa så jag kan spela in lite
sånt med line-in. Kanske skaffa en liten elgura också :-)
Eller ta lektioner i piano/keyboard. Det behövs nu när man lagt av sig..

Nåväl det var lite av det jag känner för just idag :-)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback