Toapappa

låter ju som en dum pappa men nope; det betyder "toapapper". Varannan gång blir det "toapappe" varannan "toapappa" och det är alltså min lilla ängel som pratar allvar hihi.. Det roliga är att han inte har problem att säga "hiss" med "s:en" men "buss" låter ännu "Buh", lillskrutten :-)

Härom dagen fick han presenter från Karlstad (min mormor och moster som skickade med min mamma) och även en stooor lastbil av min mamma. Gissa om han blev glad??? Nu åker Manny lastbil och snart kommer Lego:t att invigas. Ska bara få lite mer ordning på alla saker först. Annars blir det dessutom 90 Legobitar att leta reda på hehe..   



Men "bopa" (sopa) är fortfarande väldigt skoj så man kanske får "bopa" ihop sina leksaker oxå. Om inte annat är det skönt att han vet vad "lägg den på sin plats" betyder :-)

Mer? Mkt i huvudet nu. Oro. Planering. Lite besök i centrum. En del irritation över hur nån kommenterat en av mina vänner i hennes blogg. Sanslöst. Sjuker liten. Trötter mamma. Besviken på en person jag kanske litat för mycket på, trots allt. Ja, äh jag orkar ju inte skriva mer så det får bli sen.

Hörs.

 

 

 

 

 


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback