Sedan sist

har jag varit ute och sjungit och fått blommor och välkomstpresenter som gjorde mig rörd som 17!!! Träffat några av mina vänner och känt på hur det är att sätta på smink-masken igen (phu...).



Titta bara så fina blommor!!! Jag som varit helt anti förut har sedan min födelsedag blivit KÄR i blommor men jag sörjer att de har så kort livslängd. Så planterade blommor som tex orkidé är still a favorite ;-)


Man blir ju nästan tårögd!! Maude är en sååå fin tjej och får mig alltid att känna mig uppskattad och välkommen när vi ses! Himla snygg frisyr har hon skaffat nu oxå! :-)))

Hihi någon som missat att jag börjat baka? Neeeheee hehe...nu ska det bli cupcakes..för att jag blev informerad om att det kladdiga ovanpå är detsamma som på morotskaka ;-))) Men hm...kan man frysa in cupcakes????

;

En äppelkaka som jag har styrt ihop :-)


Vad mer? Jo många blöjor blir det när man har 2 barn och sömnlösa nätter som blir ÄNNU fler när båda blir sjuka dessutom. Själv har jag klarat mig ännu (peppar peppar) men liiiite snorig känner jag mig. Fast mer som om jag har allergi typ.

Besökte studion härom dagen och gjorde klart lite grejer men andra saker hopar sig och jag måste hitta ett sätt att hinna med allt jag vill och bör hinna göra. Ibland känns det som de ynka 24 timmarna på dygnet är ett hån mot 2-barnsmammor som inte gett upp karriären helt ännu..

Alexander har fått plats på förskola from januari så nu händer det grejer...huga...men jag är glad att han ska få kompisar och göra en massa bus medans jag pluggar och besöker studios.. Ja för jag har ju ändå Julian som är pytte så jag kan ju inte bara vara hemma och "vila" då..

Hörs sen :-)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback