BUISSY VECKA

JA en buissy vecka har just börjat men jag kan räkna in gårdagens bestyr som en smygstart med diverse ärenden, bl.a beställning av glasögon, frisörbesök och studiojobb hos Dimman. Vi la körer och dubbar på en av de låtar vi satt på Eleni Foureira som jag skrivit om HÄR. Hon är tydligen rätt het där nere nu så vi får hoppas på fler jobb och mycket radio/TV :-)

Har inga fler nyheter ang Melodifestivalen 2011 ännu men det kommer lite då och då. Självklart enbart det som  man får skriva om officiellt. Allt annat får SVT skriva om på sin sida :-) Jag kan iallafall säga att jag inte var beredd på detta. ALLS. Så det är en glad överraskning att få äran att vara med igen och denna gång i sällskap med riktigt gamla rävar hehe..

Nåväl. Lite om min veckas schema: Idag ska jag på kontroll hos tandläkaren, i morgon är det studio igen, fredag naprapaten åter en gång och där emellan ska det ammas, inte sovas, busas med Alexander, skrivas texter/melodier, tränas bålmuskler på boll m.m m.m

09.20 och Julian knorrar...hörs senare..

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback