Spänningar

Är nervös. Riktigt nervös. Har aldrig känt så förut i detta sammanhang men denna gång är det annorlunda. Jobbigt. Får beställa tid för färgning av alla nya gråa hårstrån jag fått på köpet. Kanske en peruk på en gång. Ghhaaa...Vad det är låter jag vara osagt ännu..

Spänningar i ryggen hoppas jag släpper efter mitt besök hos naprapaten Josefin Lindestål. The one and only, hon är fantastisk och otroligt trevlig dessutom. Musikintresset hon har gör att hon faktiskt vet lite metoder för att förbättra förutsättningar för att sångmusklerna ska jobba bättre.. Hur som; 2 års uppehåll från hennes healande händer har satt sina spår efter 2 graviditeter och knäproblem, så jag hoppas på ett litet underverk idag..

Hörs..

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback