Inte många knop

Men det jag orkar försöker jag med, tro mig! Har så enormt ont i mina fötter att det slår smärtan i snittet pga av vattnet som "rinner ner" i kroppen. Man tror inte att det är möjligt att de kan se ut såhär och jag kan inte ens ha mina extra stora foppa-jag måste låna min sambos skor som är 3 nummer FÖR STORA...och det gör ÄNDÅ ont!
Skulle i normala fall ALDRIG satt ut en bild men detta måste nästan visas för att nån ska fatta hur illa det är!!! Alla tror att man överdriver. Min kära mor undrade vad jag gjort med foten, hon trodde inte det kunde vara vatten bara men båda fötterna ser ut såhär och det är svullet från knäna nedåt.
Med dessa ska man alltså försöka gå och då kan en kortis på baksidan av huset vara en LÅNG väg att gå men ändå väldigt fin-som tur e :-)
En liten lekplats finns precis utanför dörren och uppför kullen finns även gungor. Pyttelängre bort finns stora lekparker, både för mindre och större barn samt en plaskis som e kul på sommaren :-) Hm, fast där har vi typ bara varit en gång faktiskt :-/ Lite kallt vatten var det..BRRRR!
Fina droppar. Som kristaller faktiskt. Blev lite förlorad i dem. Som i sagornas värld. Kan tänka mig alla små älvor och andra väsen som lever i naturens fantastiska hemlighetsfulla vrår..
Ganska lummigt även om de just nu fixar med rabatterna och trixar med rör och sådant.. Trivs jag? Ja, det gör jag verkligen. Livet skär sig bara på en punkt och det är en utomstående faktor som bidrar till detta men life goes on och inget kommer få störa husefriden i fortsättningen.. Det blir svårt att åstakomma ringar på vattnet nu..
Annars har jag överkommit ett stort problem idag. Såret är läkt på vänster tutte, så nu ska jag kunna amma på det utan att dö av smärta eller mjölkstockning. Det är en stooooor sten som faller. Så nu ska produktionen upp i volym bara. ARLA nästa :-)
Dessutom har jag levererat 5 texter idag till min stora glädje.
jup..

Kommentarer
Postat av: Cammie

Men herregud vad dina stackars fötter ser ut! Stackars :(

Skönt iaf att du lyckas komma ut på lite kortare promenader så övriga kroppen kommer igång lite, men förstår att det antagligen gör sjukt ont.

Hoppas vätskan försvinner inom en snar framtid och du och Julian får upp värdena :)

Kram

2010-09-12 @ 21:53:52
URL: http://www.cammie.myshowroom.se
Postat av: Tina

Herregud så ont du måste ha i fötterna, stackare!

Ser väldigt smärtsamt och inte alls friskt ut :-/



Hoppas du läker ihop överallt snart så du kan njuta av den nya tillvaron!

Stort grattis till bebben! :-)

2010-09-12 @ 21:54:25

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback