Gissa vad jag har?

 

YES! Rätt gissat! Alligatorn är i min ägo liksom 2 tillbehör som är såå användbara! Vilken grej! Så snabb och helt galet oumbärlig i köket :) Fixade lite röra till mina egenbakade köttbullar idag och det gick på ett kick istället för att det skulle ta 30 min att göra samma mängd i samma storlek...


 

 

Det blev jättesmarrigt måste jag säga :) Röran blev en gräddig smakupplevelse med gröna oliver och paprika bland annat mums :D

Serverades med skruvpasta men det fanns självklart inte på min tallrik eftersom jag undviker pasta, ris och potatis under en period :)

 


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - vinn en Steamer Blender från Philips! ♥ ♥ ♥

Mums!

2011-06-13 @ 11:54:35
URL: http://bambi.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback