Inreda vitt

Hade en moment i graviditeten då de mörka inslagen kändes rätt men nu känns de helt fel. När sommaren är här vill hjärtat se ljus överallt, jämt. Vitt, ljusa färger eventuellt...förändring NU tack!! Alternativet är självfallet att ha 2 möbleringar. En stuffar man undan i källaren (inte möjligt just nu...phu...) och en har man uppe beroende på årstid. En superbra idé känns det som. Speciellt när det finns billiga alternativ som valet faller på när man har småbarn. Det är ganska kul att man kan byta kulör på hela inredningen (inte soffa) för ca 2000 :-. Det är ju ändå överkomligt med lite prioriteringar :D

Men sen finns det ju lite dyrare saker som lockar och tyvärr inte finns i IKEAS sortiment dumt nog. Vill verkligen inte ha ett rektangulärt bord igen. Sååå trött på det och jag gillar heller inte att man måste ha fula hörnskydd så ett ovalt är att föredra på flera sätt. Nedan är ett fint exempel från Mio och bordet under kommer från Stalands möbler. Båda ligger på ca 3000 :-/st. Men de är fina, inte sant? :D Sen är jag sååååå sugen på vita fotöljen...men kladdiga barnfingrar...hm...jag vet inte...

Visst kan man drömma sig bort och hitta mycket fint i inredningsvärlden men mycket är ju helt galet dyrt så man får helt enkelt komma på lite med egna medel. En ny stor tavla kan ju vara ett exempel på förnyelse :D Dags att ta fram mina canvas alltså. Jag har 2 jättestora som står omålade och de önskar säkert bli beklädda med lite färg :)

Tål att tänkas på lite iallafall :D Otålig som man är skulle jag kunna åka ut och köpa allt idag om jag kunde och bara swwwooooofffff så var det klart. Ja tack. Igår :D

 

:)

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia Swalander - Fotograf

hej vilken fin blogg:)

Skulle vilja störa dig lite & kolla om du skulle vilja rösta på mig här:

http://visadintalang.se/fotobidrag-av-julia

ha en bra dag!(:

2011-05-14 @ 14:38:32
URL: http://juliasw.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback