MINA FAVVOSAR JUST NU

Har dessa underbart sköna i svart (får ovan i födelsedagspresent hihi) och är i himmelriket när jag har dem haha :) SÅÅÅ sköna och rätt baggystyle på dem så de blir tuffa oxå :)  Risken är att de kommer ramla av i takt med att kilona minskar men då syr jag in dem. Dessa är helt klockrena!!!!! :) Från KappAhl tror det var 399:- SEK de kostade.

 

Och dessa LEVER jag i nu. Enormt sköna och funkar deras reklam så kanske något mer händer av bara farten haha :) De är inte vingliga som en del tror utan bara enormt mjuka och instabilitetsträning är ju A och O för knäna så jag tror att detta är en fullträff. Vi får se :) Ca 1100 :- Men det är 10% på TeamSporta i Solna C just nu ;)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback