PLATINAUTDELNING PÅ LIONHEART

Har haft en lång men givande dag och nu avrundas denna med ett litet blogginlägg :) Kudden ropar inneifrån sovrummet och jag ska lägga mig alldeles strax..helt slut faktiskt. Gode Gud så trött jag är..men nöjd över vad dagen har inneburit även om den avrundades med irriterande heshet och fruktansvärd nackont..

 

Var på mitt förlag idag och hämtade min platinaskiva för Eleni Foureiras album och låtarna jag har med där. Vilka kan ni läsa om genom att söka i sökmotorn på bloggen ifall ni är nyfikna :) Mitt förlag la ut lite nyheter om detta HÄR och det var roligt att åter få andas in studiodoften och träffa bekanta ansikten..inte igår..igen..


På oven bild syns även förlagschefen Conny och han håller då i det fysiska albumet :D Skäms nästan lite för att det tagit så lång tid att hämta dessa dyrgripar men är man 2barnsmamma så är man :) Dagen bjöd även på inledningen till en spännande cowrite, en dansbandslåt som blivit satt, godkänd inkomstdeklaration, sol på himlen och mina underbara ungar som jag bara äääälskar tokigt mycket :) Nä det visste ni inte redan hehe...

God natt NU!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback