APOGEE DUETT 2

Innan året skiftade till 2012 införskaffade jag denna lilla pärla då jag både kan ha den på resande fot och i min framtida lilla inspelningsstudio. Jag hade redan APOGEE ONE och den har jag inte bestämt mig för vad jag vill göra med ännu :) Kanske säljer jag den för en billig peng eller så får den finnas kvar som en rese-pryl :D Tanken är ju att jag i framtiden ska åka på lite cowrites utomlands vilket jag inte kunnat då pojkarna ännu är för unga. Har "missat" en del viktiga möten men jag tror bara att de är uppskjutna till tiden är rätt.

APOGEE DUETT 2 är en uppdaterad version av den gamla DUETT som även den har fått bra kritik så oavsett om jag kommer att uppdatera studion ganska snart igen så är det långt ifrån ett onödigt inköp. Kika på filmen om du är teknikintresserad :D Eller läs HÄR.



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback