FEJK MEN PÅ RIKTIGT

Efter första graviditeten då i princip alla mina ögonfransar trillade av (eller ja det kändes så iaf) och jag precis hunnit få tillbaka dem innan nästa graviditet skulle göra exakt samma sak med mina stackars fransar; då började jag fundera på att förlänga dem på salong. Ni vet, så där frans för frans som många gör för att slippa mascara jämt eller ett hemskt resultat av mascara på några fjuttiga strån...
Då av en händelse berättade min frisör Melissa att det hade kommit en ny produkt på marknaden som gjorde att fransarna växer och det skulle tydligen verkligen fungera sa hon till mina höjda ögonbryn ;) Jaja hm ok tänkte jag och misstänkte att det bara var nåt nytt medel alla "ska ha" sånt som går lite i trend. Men hon hade rätt.

Efter ett par veckor mindes jag hennes lovord kring detta men inte vad produkten hette så jag började googla runt. Insåg ganska snabbt att marknaden var överfull med sk ögonfransserum men efter att ha läst en del insåg jag att det bara var 2 märken man egentligen kunde lita på. Neulash och Revitalash. Av en händelse blev det alternativ 2. REVITALASH. Med stor tveksamhet betalade jag den dyra produkten vars storlek inte direkt avslöjade dess "storhet" och kände mig faktiskt korkad som gått på" detta trots att jag sett före och efter bilder på många bloggar. 3 månader senare känner jag mig inte lika dum längre efter att ha behövt klippt mina ögonfransar..

När man fått önskad längd är det lätt att få kontrollen och hålla det som man vill ha det. Rekommenderar till alla som kanske har tunnare nedre ögonfransrad och även tunna ögonbryn att testa serumet för det funkar verkligen. Alltså PÅ RIKTIGT! :D


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
STAMMIS

E-MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback